Мета й завдання учнівського самоврядування в школі тісно пов’язані з роботою педагогічного колективу, який у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими законодавчими актами України, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, власним статутом, районною та шкільною програмами системи виховання учнівської молоді на період до 2012 року (на виконання Національної програми «Діти України»).

Мета учнівського самоврядування
залучення учнів школи до проведення навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціально активної особистості.

Завдання учнівського самоврядування
-    участь у розробці плану роботи школи на навчальний рік;
-    підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, змагань;
-    забезпечення дисципліни й порядку, організація чергування у школі, класах;
-    організація дозвілля школярів;
-    проведення засідань ради об’єднання, загальношкільних лінійок та загальних зборів;
-    організація роботи із збереження підручників та шкільного майна;
-    організація роботи із благоустрою території школи;
-    контроль за відвідуванням учнями школи;
-    заслуховування звітів органів учнівського самоврядування;
-    проведення соціологічних досліджень із проблем життєдіяльності учнівського колективу.

Шляхи підвищення активності та ролі учнівського самоврядування:
-    надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності;
-    активне залучення учнів до всіх сфер життя учнівського колективу;
-    співпраця педагогів і учнів, поєднання самодіяльності дітей із керуванням дорослих;
-    надання учням реальних прав і обов’язків.




Паспорт класу

Кількість учнів у класі -                          класний керівник – 
Кількість членів об’єднання «Веселка» -
Список доручень у класі
•    Член (-и) ради об’єднання «Веселка» -
•    Організатор на допомогу навчанню (навчальний сектор) –
•    Член санпосту (морально-етичний сектор) –
•    Фізорг (спортивний сектор) – 
•    Організатор трудових справ (сектор трудових справ і шефської допомоги) – 
•    Організатор пошукової роботи (громадянсько-патріотичний сектор) – 
•    Організатор культмасової роботи (художньо-естетичний сектор) – 
•    Організатор озеленення (екологічний сектор) – 
•    Член редколегії (інформаційно-пізнавальний сектор) – 
•    Організатор операції «Живи, книго!» -   
•    Вожатий барвінчат (сектор роботи з молодшими школярами)– 
•    Черговий командир (щомісяця) –

 


(у класі - Організатор на допомогу навчанню)
-    Веде контроль за успішністю учнів; 
-    Організовує допомогу учням, які не встигають;
-    Спільно з учителями проводить конкурси та турніри;
-    Пропагує досягнення учнів у навчанні;
-    Здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
-    Організовує консультаційну допомогу із предметів;
-    Бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
-    Контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
-    Веде роботу з пропусками уроків.

 

                          (у класі - Член сан посту)
-    Контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил для учнів);
-    Проводить дні ввічливості, культури, чистоти;
-    Перевіряє дотримання санітарно-гігієнічних норм: чистота приміщень, охайний зовнішній вигляд;
-   Організовує благодійні акції.
-    Здійснює профілактичну анти тютюнову, антиалкогольну, антинаркотичну роботу.
-    Перевіряє санітарний стан у класі;

(у класі – Фізорг)
-    Організовує та проводить спортивно-масову роботу, оперативні змагання, в тому числі і так звані «козацькі забави»;
-    Здійснює профілактичну анти тютюнову, антиалкогольну, антинаркотичну роботу.
-    залучає учнів до участі у роботі спортивних секцій.
-    Формує навички здорового способу життя.

 

(у класі - Організатор трудових справ)
-    організовує і здійснює так звані трудові акції;
-    Організовує роботу шкільного бюро знахідок.
-    Організовує трудові десанти з благоустрою шкільної території та сільських вулиць
-    Організовує трудові десанти по допомозі ветеранам війни, праці, людям похилого віку.

 

(у класі - Організатор пошукової роботи)
-    Контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил для учнів);
-    Організовує поїздки, походи, зустрічі з цікавими людьми.
-    Організовує та проводить заходи, спрямовані на громадянську освіту серед учнів.
-     Організовує та проводить мітинги пам’яті, урочистості з нагоди Дня захисника України, Дня визволення Полтавщини, України від німецько-фашистських загарбників. 

 

(у класі - Організатор культмасової роботи)
-    Організація дозвілля, підготовка і проведення вечорів, ранків, вечорниць, КВК, екскурсій та походів;
-    Залучає якомога більше дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності.
-    Координує діяльність із закладами культури села, району, здійснює спільні виховні заходи.
-    Залучення учнів до підготовки і проведення творчих справ, розважальних програм.
-    Проведення традиційних загальношкільних свят.

 

(у класі - Організатор озеленення)
-    Формує екологічну культуру людини, її гармонійні стосунки з природою;
-    Озеленює класні кімнати та коридори;
-    Проводить акції «Посади сад», «Зроби нашу школу найкращою»;
-    Оформляє альбоми, виставки;
-    Збирає лікарські рослини;
-    Проводить конкурси на найкращий зелений куточок класу
-    Організовує трудові десанти з благоустрою шкільної території та сільських вулиць.

(у класі - Член редколегії) 
-    Організовує та здійснює художнє оформлення шкільного інтер’єру, готує презентації; 
-    Висвітлює цікаві шкільні новини;
-    Готує інформацію на загальношкільні лінійки;
-    Поширює інформацію з різних галузей науки;
-    Інформує про творчі справи класу, про рішення ради шкільного об’єднання «Веселка»;
-    Оформлює плакати, стінгазети, оголошення.
-    Організовує тематичні, святкові газети.
-    Висвітлює події шкільного життя.

 

(у класі - Вожатий барвінчат)
-    Піклується про молодших школярів.
-    На перервах читає молодшими школярами казки, грається у ігри, слідкує за порядком.  

 

-    Рейди, перевірки стану збереження шкільних підручників.
-    Допомога бібліотекарю у «Книжковій лікарні»