Практичний психолог

ОЗ "Руденківський ЗЗСО I-III ступенів"

Світлична Лариса Григорівна

Спеціаліст вищої категорії

Педагогічний стаж - 34 років

Практичний психолог виконує такі функції:

  • діагностичну - психологічне обстеження учнів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку дітей, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
  • корекційну - здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежності та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки;
  • профілактичну - своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання;
  • консультативну - допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання дітей та підлітків.

Графік роботи

практичного психолога на 2019-2020 навчальний рік

День тижня

Інтервали робочого часу

Понеділок

8.00-16.00

Вівторок

8.00-16.00

Середа

8.00-16.00

Четвер

8.00-16.00

П´ятниця

8.00-16.00

Навіщо потрібний шкільний психолог?
Дитина прийшла в школу, і школа пропонує їй на вибір безліч доріг і шляхів, по яких можна йти і розвиватися. Помічниками для школяра на цьому шляху стають Педагог, Батьки і Психолог. Педагог був, є і буде основною шкільною фігурою основним провідником знань, гарантом інтелектуального і особового розвитку дітей в шкільному середовищі.
Батьки для дитини є духовним центром. Родина є моральною основою формування здорової особи, її цінностей, стосунків, усього сімейного устрою. Педагогічний союз Учителя і Батьків − могутня виховна сила. Батьки завжди бажають добра і удачі своїм дітям, але часто не знають, як це зробити.
У цьому може допомогти Психолог. Психолог сприяє психофізичному і особовому розвитку дітей на усіх вікових східцях розвитку. Він створює необхідн іумови для розвитку індивідуальних особливостей дітей, їх інтересів, здібностей, схильностей. Учить розумінню почуттів і побудові стосунків, допомагає розвитку захоплень і визначенню життєвих планів, створює умови і ситуації для переживання успіху в тій діяльності, яка є особово значимою для дитини. Психолог надає своєчасну психологічну допомогу і підтримку, як дітям, так і їх батькам, а при необхідності і вчителям.
Головне завдання Психолога, яке він вирішує разом з Учителями і Батьками, − це допомога дітям в надбанні душевного комфорту, тому що саме душевний комфорт лежить в основі психологічного здоров'я.
Ми, усі співробітники школи, прекрасно розуміємо, що батьки довірили нам найдорожче − своїх дітей, і наш обов'язок − виправдати цю довіру, а це можливо тільки при тісній співпраці, спільності справ, взаєморозумінні усіх сторін, до чого ми і прагнемо.